مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-06اقتصادي

جایگزینی پساب فاضلاب بیرجند برای آبیاری فضای سبز/منتظر پاسخ صنایع هستیم


با انتشار گزارش دردسرهای رها سازی فاضلاب در بیرجند در خبرگزاری مهر اقداماتی برای رفع این دغدغه انجام شده و تلاش مسئولان برای رفع مشکل ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر قالب گزارشی با عنوان دردسرهای رهاسازی پساب فاضلاب در بیرجند/نوش دارو پس از مرگ سهراب به آنالیز مشکلات رهاسازی و تکاپوی مسئولان برای رفع این دغدغه پرداخت.

اگرچه مسئولان در گفت و گویشان با این رسانه برای رفع مشکلات رهاسازی پساب فاضلاب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را ارائه دادند اما باز هم با رصد فعالیت و اقدامات مسئولان بر آن شدیم تا آخرین وضعیت پساب را پیگیری کنیم.

افزایش کیفیت پساب مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در گفت و گو با مهر با قدردانی از خبرگزاری مهر نسبت به پیگیری و مطالبه گری های انجام شده، بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که استفاده خارج از چارچوب مورد تایید جهاد کشاورزی و محیط زیست از پساب انجام نشود.

احمد قندهاری با بیان اینکه پساب در تصفیه خانه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب تصفیه شده و در اختیار آب منطقه ای قرار می گیرد، گفت: به دنبال برگزاری جلسات، کیفیت پساب نسبت به دو ماه گذشته بسیار مطلوب تر شده است.

وی ادامه داد: مکاتباتی با مصرف کنندگان عمده و پایین دست مانند کویرتایر، شهرک صنعتی، مرکز آموزش و غیره انجام شده تا پساب را برای آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی پساب فاضلاب بیرجند برای آبیاری فضای سبز/منتظر پاسخ صنایع هستیم

جایگزینی پساب فاضلاب بیرجند برای آبیاری فضای سبز/منتظر پاسخ صنایع هستیم