مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-06اجتماعي

شمایل نوروزی اصفهان


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان جزییات فضاسازی های ویژه ای را که قرار است به مناسبت فرارسیدن نوروز 1400 در مناطق مختلف شهر انجام شود، - ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان جزییات فضاسازی های ویژه ای را که قرار است به مناسبت فرارسیدن نوروز 1400 در مناطق مختلف شهر انجام شود، را بیان کرد.

حسن مؤذنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان همه ساله در آستانه نوروز، در همه مناطق شهر به صورت پراکنده فضاسازی های ویژه ای را انجام می دهد و این قاعده حتی در نوروز 1399 که محدودیت تردد برای افراد وجود داشت نیز برقرار بود و به عبارتی، کرونا مانع زیباسازی شهر نشد.

وی با اشاره به طرح های ویژه نوروزی که در دستور کار این سازمان قرار دارد، گفت: پیرو انتشار فراخوان طراحی و داوری آثار دریافتی، 25 المان با طرح های ویژه نوروزی در مناطق پانزده گانه در حال ساخت است که نوروز 1400 در شهر نصب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، با اشاره به نصب سازه های خطی خانواده در میادین و چهار راه های اصلی شهر افزود: به دلیل تقارن نوروز 1400 با اعیاد شعبانیه در فعالیتی مشارکتی با هیئت های مذهبی، فضاسازی ویژه و یکدستی در شهر صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمایل نوروزی اصفهان

شمایل نوروزی اصفهان