مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-06سياسي

اختتامیه جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع)در قم برگزار می شود


جشنواره ادبی رسانه‎ای حضرت ابوطالب (ع) یک‎شنبه، هفدهم اسفند با حضور شخصیت های ادبی و رسانه ای و تقدیر از برترین ها به کار خود پایان می دهد.

- قم- جشنواره ادبی رسانه‎ای حضرت ابوطالب (ع) یک‎شنبه، هفدهم اسفند با حضور شخصیت های ادبی و رسانه ای و تقدیر از برترین ها به کار خود پایان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی اسفندیار در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اختتامیه این جشنواره ادبی گفت:، آیین اختتامیه جشنواره حضرت ابوطالب (ع) 17 اسفندماه در سالن همایش کوثر سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از ساعت 16 تا 18 با حضور شخصیت های فرهنگی، ادبی، رسانه ای و تجلیل از برگزیدگان بهترین آثار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 108 اثر به مرحله داوری رسیده است، افزود: 42 شعر، 24 یادداشت، 15 مینیمال، 20 نثر ادبی، 5 گزارش از سوی اهالی ادب و رسانه به دبیرخانه جشنواره حضرت ابوطالب (ع) ارسال شده است.

دبیر اجرایی جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب (ع) با اشاره به فرصت یک ماهه فراخوان این جشنواره، تعداد آثار رسیده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب نخستین جشنواره حق التألیفی بود که در کنار همایش بین المللی حضرت ابوطالب، حامی پیامبر اکرم (ص) به اجرا درآمد، همچنین در کنار تقدیر از همه نویسندگان این جشنواره، از برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع)در قم برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ادبی رسانه ای حضرت ابوطالب(ع)در قم برگزار می شود