مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-06پزشكي

افزایش خطر ابتلا به 3 بیماری با مصرف بیش از حد گوشت


محققان دانشگاه آکسفورد در مطالعه اخیرشان پس از بررسی سوابق پزشکی تقریباً نیم میلیون فرد انگلیسی، اظهار کردند مصرف گوشت یا ماکیان تنها سه بار در هفته می تواند خطر بیماری قلبی، - محققان دانشگاه آکسفورد در مطالعه اخیرشان پس از بررسی سوابق پزشکی تقریباً نیم میلیون فرد انگلیسی، اظهار کردند مصرف گوشت یا ماکیان تنها سه بار در هفته می تواند خطر بیماری قلبی، ذات الریه و دیابت را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، مطالعه جدید محققان نشان داده افرادی که به طور منظم گوشت مصرف می کنند نسبت به افرادی که از مصرف فرآورده های دامی پرهیز می کنند یا کم مصرف می کنند، بیشتر به بیماری های مزمن مبتلا می شوند.

مطالعه محققان دانشگاه آکسفورد نشان داد فردی که علاقه زیادی به مصرف گوشت دارد و بیش از 70 گرم گوشت (فرآوری شده یا فرآوری نشده) مصرف می کند نسبت به افراد همسن خود بیشتر در معرض ابتلا به بیماری هایی مزمن قرار دارد، برای مثال این فرد 15 درصد بیشتر در معرض بیماری قلبی قرار دارد و احتمال ابتلا به دیابت در او نیز 30 درصد بیشتر است و 31 درصد بیشتر از افراد همسن خود نیز در معرض ابتلا به ذات الریه قرار دارد.

گفتنی است خطر ابتلا به بیماری ها در افرادی که به مصرف ماکیان علاقه دارند نیز وجود دارد چرا که در صورت افزایش مصرف 30 گرم گوشت طیور در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خطر ابتلا به 3 بیماری با مصرف بیش از حد گوشت

افزایش خطر ابتلا به 3 بیماری با مصرف بیش از حد گوشت