مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-06اجتماعي

کرونا در آستانه 1400


اسفند و آخرین ماه سال همیشه عجین شده با بو و طراوت بهاری است، فرقی ندارد هوا تا چه اندازه سرد باشد یا تا آمدن بهار چند روز باقی مانده باشد، آمدن ماهی قرمز یعنی نوید آمدن بهاری دیگر! - ایسنا/کردستان اسفند و آخرین ماه سال همیشه عجین شده با بو و طراوت بهاری است، فرقی ندارد هوا تا چه اندازه سرد باشد یا تا آمدن بهار چند روز باقی مانده باشد، آمدن ماهی قرمز یعنی نوید آمدن بهاری دیگر! در واپسین روزهای آخر سال که همیشه همگام است با آستانه سال نو ترافیک های سطح شهر سنگین تر شده و به ناچار می بایست برای رسیدن به مرکز شهر زمان زیادی را صرف ماندن در ترافیک های سطح شهر کرد.

بهار که از راه برسد این دومین بهار و عیدی است که با طعم تلخ کرونا آمیخته شده است؛ دومین بهاری که با گذشت یک سال هنوز با ترس و دلهره همراه است.

سال گذشته دلیل در خانه ماندن ها و رعایت های بهداشتی و تا حدودی دوری از مسافرت ها و آمد و رفت ها با این امید بود که سال دیگر در نبود کرونا، نابودی کرونا را در جشن بگیریم؛ امیدها ناامید شد و حال در آستانه دومین سال کرونایی، کرونا نه تنها ریشه کن نشده و هر روزه نفس های تنی چند از هم وطنان را بند می آورد بلکه امسال در دومین بهار کرونایی با چهره جدیدی از آن و بسی خطرناک تر از کرونا روبه رو هستیم و تاکنون ابتلای دو بیمار مبتلا به کرونای انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آستانه 1400

کرونا در آستانه 1400