مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:252021-03-06بين الملل

وال استریت ژورنال: بایدن حمله دوم به سوریه را لغو کرد


وال استریت ژورنال فاش کرد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پس از دریافت اطلاعاتی در مورد حضور کودکان و زنان در یکی از اهداف مورد نظر، حمله هوایی دوم به سوریه را در 25 فوریه لغو کرد.

- وال استریت ژورنال فاش کرد که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پس از دریافت اطلاعاتی در مورد حضور کودکان و زنان در یکی از اهداف مورد نظر، حمله هوایی دوم به سوریه را در 25 فوریه لغو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، این دستور 30 دقیقه قبل از انجام حملات صادر شد و پس از آن صورت گرفت که جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا این اطلاعات را به رییس جمهور منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوال استریت ژورنال بایدن، پس از آن به لوید آستین، وزیر دفاع دولتش توصیه کرد تنها یک حمله به سوریه صورت بگیرد و حدود ساعت 1:30 بامداد به وقت سوریه ، حمله صورت گرفت.

طبق گزارش سی.

ان.

ان ، حمله آمریکا محوطه ای در نزدیکی مرز عراق و سوریه را هدف قرار داد و بمب هایی به وزن 226 کیلوگرم در این حملات استفاده شد.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت که دو جنگنده از نوع اف-15 ای (F-15E) نیروی هوایی، هفت موشک شلیک کردند که در نتیجه آن 9 تاسیسات، آن محدوده نابود شد به دو تاسیسات دیگر آسیب جدی وارد آمد.

این حملات که نخستین اقدام نظامی دولت بایدن بود هدف انتقادهایی در داخل قرار گرفت و دموکرات ها گفتند که حملات هوایی بدون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: بایدن حمله دوم به سوریه را لغو کرد

وال استریت ژورنال: بایدن حمله دوم به سوریه را لغو کرد