مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-06ورزشي

2 کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند


2 کشتی گیر از استان کرمانشاه به اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان به منظور حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان دعوت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از 17 لغایت 27 اسفندماه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

این اردو به سرمربیگری غلامرضا محمدی به منظور حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار خواهد شد.

رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا 20 لغایت 22 فروردین ماه و مسابقات کشتی قهرمانی آسیا 23 لغایت 28 فروردین ماه 1400 در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.

ارشک محبی در دسته وزنی 92 کیلوگرم و یدالله محبی در دسته وزنی 125 کیلوگرم از استان کرمانشاه در ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان به منظور حضور در رقابت های گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا در قزاقستان حضور دارند.

پیش از این یدالله محبی کشتی گیر آزادکار وزن 125 کیلوگرم کرمانشاهی سهمیه المپیک را در رقابت های جهانی نورسلطان قزاقستان 2019 به دست آورده بود.

یدالله محبی 2 مدال طلای قهرمانی آسیا در سال های 2017 و 2019 و مدال نقره رقابت های کشتی نظامیان جهان در سال گذشته را در کارنامه درخشان ورزشی خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند

2 کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شدند