مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-06بين الملل

خالق نرم افزار مک آفی به کلاهبرداری در تبلیغ رمزارزها متهم شد


دادستانهای آمریکایی علیه جان مک آفی، چهره امنیت سایبری برجسته و خالق نرم افزار آنتی ویروس مک آفی که در اسپانیا به دلیل اتهامات مالیاتی آمریکا در بازداشت بسر می برد، - دادستانهای آمریکایی علیه جان مک آفی، چهره امنیت سایبری برجسته و خالق نرم افزار آنتی ویروس مک آفی که در اسپانیا به دلیل اتهامات مالیاتی آمریکا در بازداشت بسر می برد، برای کلاهبرداری و پولشویی به دلیل استفاده از رسانه اجتماعی برای تبلیغ رمزارزها اعلام جرم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستانهای فدرال در نیویورک مدعی هستند که مک آفی و مرد دیگری به نام جیمی گیل واتسون جی آر از حساب توییتری مک آفی برای تبلیغ رمزارزها استفاده کرده اند بدون این که فاش کنند که برای این تبلیغ پول دریافت می کنند و از این طریق بیش از 13 میلیون دلار کسب کرده اند.

واتسون که دادستانها می گویند مدیرعامل تیم رمزارز مک آفی است، پنج شنبه هفته گذشته در تگزاس دستگیر شد و روز جمعه در برابر یک قاضی فدرال قرار گرفت.

مک آفی ژوئن سال گذشته به عدم تنظیم اظهارنامه مالیاتی به مدت چهار سال و مخفی کردن داراییهایش از جمله املاک و یک قایق تفریحی به نام دیگران، متهم شد.

وی در اکتبر در اسپانیا دستگیر شد و منتظر استرداد به آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالق نرم افزار مک آفی به کلاهبرداری در تبلیغ رمزارزها متهم شد

خالق نرم افزار مک آفی به کلاهبرداری در تبلیغ رمزارزها متهم شد