مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-06سياسي

شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های میراث فرهنگی در گلستان ایجاد می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان از پیگیری برای راه اندازی شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های میراث فرهنگی در استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی گلستان اظهارکرد: میراث فرهنگی به نوعی نشان دهنده هویت تاریخی کشور است و همه باید در راستای حفظ و حراست از آن تلاش کنیم.

وی افزود: دادگستری ایجاد شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های میراث فرهنگی با هدف تخصصی شدن و افزایش سرعت در رسیدگی پرونده های این حوزه را پیگیری و بررسی می کند.

قاسمی وناجمی بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع جرائم حوزه میراث فرهنگی، کارگروه پیشگیری از جرائم میراث فرهنگی در دادگستری استان تشکیل می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان هم اظهارکرد: میراث فرهنگی استان گنجینه ای بسیار ارزشمند است و متأسفانه در سال 99 شاهد افزایش حفاری های غیرمجاز در سطح استان هستیم که بسیاری از آن ها دستگیرشده و انتظار داریم همکاری دادگستری در این حوزه تداوم و افزایش یابد.

احمد تجری افزود: امیدواریم با همکاری و هماهنگی بیشتر فی مابین اداره کل میراث فرهنگی و دادگستری استان کاهش در جرائم حوزه میراث فرهنگی استان و ساماندهی مناسبی در حوزه فعالیت های مرتبط با گردشگری را شاهد بوده و نتای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های میراث فرهنگی در گلستان ایجاد می شود

شعب تخصصی رسیدگی به پرونده های میراث فرهنگی در گلستان ایجاد می شود