مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 03:352021-03-06پزشكي

وزارت بهداشت زلزله زدگان سی سخت را در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دهد


مسعو پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مناطق زلزله زده سی سخت گفت: - مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به شیوع کرونا در کشور و وضعیت بحرانی منطقه سی سخت گفت: از وزارت بهداشت انتظار داریم که هرچه سریعتر نسبت به واکسینه کردن افراد حادثه دیده در این مناطق اقدام کند.

مسعو پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مناطق زلزله زده سی سخت گفت: گروه های جهادی بسیج دانشجویی با وقوع زلزله در ساعات اولیه در کنار مردم حضور داشتند.

پرهیزگار مطرح کرد: در همین راستا گروه های جهادی در حوزه های سلامت، بهداشت و درمان و عمرانی برای خدمات رسانی به مردم وارد سی سخت شدند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: ما برای ارائه خدمات بهتر به مردم زلزله زده، منطقه سی سخت را تقسیم بندی کردیم و بر این اساس بخشی از مناطق سی سخت تحت پوشش گروه های جهادی قرار گرفت که در این راستا، توانستیم نیاز های اساسی مردم را شناسایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت زلزله زدگان سی سخت را در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دهد

وزارت بهداشت زلزله زدگان سی سخت را در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دهد