مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 02:552021-03-05دانش

آمادگی برگزاری کلاس های حضوری را داریم/لزوم تامین استانداردهای آموزشی در سال آینده


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزشی این دانشگاه در نیمسال دوم تابع تصمیمات ملی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه در خصوص نحوه برگزاری کلاس های آموزشی این دانشگاه در نیمسال دوم تابع تصمیمات ملی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، گفت: تاکنون تغییری در نحوه آموزش دانشجویان ایجاد نشده اما هر زمان که این ستاد مجوز برگزاری کلاس های حضوری را صادرکند ما آمادگی اجرایی کردن آن را داریم.

دکتر امیرعلی سهراب پور در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص نحوه آموزش دانشجویان این دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی اشاره کرد و اظهار کرد: ما بیش از یک سال است که تجربه برگزاری کلاس های غیرحضوری را به دست آوردیم.

شاید شروع این ویروس در کشور موجب غافلگیری دانشگاه ها شد.

خوشبختانه ما با تامین زیرساخت ها در حوزه سخت افزار و نرم افزار و همچنین توانمندی اساتید و فراگیران هیچ مشکلی در ادامه وضعیت موجود دانشجویان از لحاظ آموزشی نداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما بحث کمیت در آموزش را از همان دو یا سه ماه ابتدایی شیوع کرونا تقویت کردیم و مسئله کیفیت آموزش را نیز در ماه های بعد تامین نمودیم و به جرأت می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برگزاری کلاس های حضوری را داریم/لزوم تامین استانداردهای آموزشی در سال آینده

آمادگی برگزاری کلاس های حضوری را داریم/لزوم تامین استانداردهای آموزشی در سال آینده