مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 20:352021-03-05سياسي

سفرهای نوروزی مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ولی تیموری اظهار کرد: سالی را توام با اضطراب و استرس پشت سرگذاشته ایم و مردم و مسئولان درگیر ویروس منحوس کرونا بوده اند.

- رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا سفرهای نوروزی مشروط به استفاده از تورهای گردشگری و رزرو مراکز اقامتی گردشگری با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، ولی تیموری اظهار کرد: سالی را توام با اضطراب و استرس پشت سرگذاشته ایم و مردم و مسئولان درگیر ویروس منحوس کرونا بوده اند.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ادامه داد: شرایط خاصی برای کشور به وجود آمده که لازم است فضای شور، نشاط و امید به جامعه برگردد.

وی تاکید کرد: از طرفی باید به گونه ای عمل کنیم که دستاوردهایی که تاکنون در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته ایم را از دست ندهیم.

تیموری درباره سفرهای مسئولانه و ایمن اظهار کرد: پیش شرط این سفرها این است که شرایط فعلی تغییر نکند و همین شرایط ماندگار باشد و البته ماندگاری این شرایط نیز منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر رعایت آن است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از تأسیسات و خدمات گردشگری گفت: ارزیابی ها نشان می دهد پروتکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروزی مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی است

سفرهای نوروزی مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی است