مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 19:402021-03-05سياسي

فرمانداران کم کار خوزستان در مقابله با کرونا به دادسرا معرفی می شوند


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم اقدام فرمانداران در جلوگیری از برگزاری مراسم ها در استان گفت: مدیران و فرماندارانی که در این حوزه کم کاری کنند بعد از اخطاریه های لازم در صورت تکرار به دادسرا معرفی می شوند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم اقدام فرمانداران در جلوگیری از برگزاری مراسم ها در استان گفت: مدیران و فرماندارانی که در این حوزه کم کاری کنند بعد از اخطاریه های لازم در صورت تکرار به دادسرا معرفی می شوند.

عدم تمکین به دستورالعمل های ستاد کرونا هم جرم محسوب می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: متاسفانه اخیرا مراسم عزاداری منتسب به یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جمعیت بالا برگزار شده است و فرماندار مربوطه در برابر این مراسم سهل انگاری کرده و تعارف و رودربایستی های رایج را ملاک قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: چنین وضعیتی مایه تاسف است و به هیچ عنوان قابل پذیرش و توجیه نیست؛ فرمانداران نماینده عالی دولت به شمار می روند نه نماینده نماینده و در برابر حفظ سلامتی و جان تک تک شهروندان مسئول هستند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: حرمت بزرگان و افراد متوفی در جای خود ارزشمند است اما فرمانداران باید با اقتدار جلوی برگزاری هرگونه مراسم جمعیتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران کم کار خوزستان در مقابله با کرونا به دادسرا معرفی می شوند

فرمانداران کم کار خوزستان در مقابله با کرونا به دادسرا معرفی می شوند