مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 19:002021-03-05سياسي

حق شهدا و خانواده شهدا ادا نشده است


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما مدعی هستیم ظرف این 42 سال حق شهدا خانواده شهدا و ایثارگران را آنطور که باید ادا نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تاسیس بنیاد شهید توسط امام خمینی (ره) عنوان کرد: دوراندیشی امام راحل در تاسیس نهادی برای شهدا و صدمه دیدگان از انقلاب آن هم در زمانی که شهدا اندک بود یک اتفاق مهم بود، برای امام روشن بود که این راحتی پیش ببرد بنابراین فرمان تاسیس بنیاد شهید را صادر کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در همان فرمان اول 22 بند را برای شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان صادر کردند، این نشان می دهد که رهبر انقلاب چقدر تیزبین بودند و می دانستند که باید از مردمی که از انقلاب دفاع بی دریغ داشتند حمایت کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ما مدعی هستیم که آنچه باید ظرف این 42 سال انجام می داده ایم انجام نشده است، گفت: ما حق شهدا، خانواده و ایثارگران را ادا نکرده ایم، اما به وسعی که داشتیم سعی کرده ایم امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین شکری بیان کرد: البته دسیسه های دشمنان نظام نگذاشته اند از امکاناتی که دراختیارمان هست استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شهدا و خانواده شهدا ادا نشده است

حق شهدا و خانواده شهدا ادا نشده است