مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-05سياسي

مردم از انبار کالاهای اساسی اجتناب کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اجناس و مایحتاج خانوارها به حد کافی در کشور موجود است و از مردم مصرا درخواست می کنیم از انبار کالاهای اساسی در منازل خود اجتناب کنند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اجناس و مایحتاج خانوارها به حد کافی در کشور موجود است و از مردم مصرا درخواست می کنیم از انبار کالاهای اساسی در منازل خود اجتناب کنند.

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: ذخیره خوراک اضافی مورد نیاز مردم عقلا، عرفاً و شرعاً جایز نیست و موجب اضرار به دیگران و تامین کننده منویات شوم دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: در این چند سال دشمن چندین بار به دروغ پیشگویی کرد که برف وحشتناک یا سیل وحشتناک و یا زلزله وحشتناک به ایران خواهد آمد که در 50 سال اخیر بی سابقه است که آنها از این طریق می خواستند مردم به فروشگاه ها هجوم بیاورند تا اجناس نایاب شود و مشکل امنیتی درست شود اما در اهداف شوم خود ناکام ماندند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه جای تاسف است که این روزها عده ای به راحتی اهداف آنها را ناخواسته پیاده می کنند، گفت: مردم مراقب باشند تا با جوسازی های موجود در جامعه دیگران را از باب تهیه اجناس مورد نیاز در آستانه عید در مضیقه قرار ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از انبار کالاهای اساسی اجتناب کنند

مردم از انبار کالاهای اساسی اجتناب کنند