مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 18:102021-03-05بين الملل

رژیم صهیونیستی مأموریت های آژانس اتمی را به سخره گرفته است


سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی گفت: رژیم صهیونیستی با گستاخی اختیارات و مأموریت آژانس اتمی در جلوگیری از انحراف مواد و فعالیت های هسته ای خود را به سخره می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، به هنگام تشریح مواضع کشورمان درخصوص گزارش پادمانی مدیرکل، با برجسته کردن تهدید هسته ای رژیم اسراییل، از بی اقدامی آژانس انتقاد کرد.

محورهای مهم سخنان نماینده دائم کشورمان به شرح زیر است: 1- از آنجا که همه در منطقه غرب آسیا، به جز رژیم صهیونیستی، عضو معاهده عدم اشاعه سلاح های هسته ای (NPT) هستند و متعهد شده اند که پادمان های جامع آژانس را بپذیرند، توسعه یک برنامه پنهانی سلاح های هسته ای توسط این رژیم، یک تهدید جدی مداوم نه تنها برای امنیت و ثبات منطقه و جهان، بلکه همچنین برای اثربخشی و کارآیی ان.

پی.

تی و رژیم پادمان آژانس است.

نیازی به گفتن نیست که رژیم اسراییل همچنین عضو هیچ یک از معاهدات مهم دیگر حاکم بر خلع سلاح و عدم اشاعه سلاح های کشتار جمعی نیست.

2- توانایی های هسته ای رژیم صهیونیستی و تهدیدهای مربوط به آن در دستورکار مجمع عمومی سازمان ملل و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز قرار گرفته است و قطعنامه های بسیاری در این مجامع در این زمینه به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی مأموریت های آژانس اتمی را به سخره گرفته است

رژیم صهیونیستی مأموریت های آژانس اتمی را به سخره گرفته است