مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 18:002021-03-05اقتصادي

واریز سود سهام عدالت سال 98 تا پایان سال جاری


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: تلاش می شود سود سهام عدالت سال 98 تا پایان سال جاری به حساب سهامداران عدالت واریز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد علی دهقان دهنوی در گفتگویی با شبکه خبر ضمن اشاره به طرح های حمایتی و برنامه های مدنظر سازمان بورس برای حمایت از سهامداران خرد گفت: طرح های حمایتی متعددی برای سهامداران از سوی سازمان بورس تدوین شده که در روزهای آتی از آن رونمایی خواهد شد.

وی افزود: از همین هفته طرح حمایت از سهامداران خرد اجرایی خواهد شد که می تواند یک نمونه مناسب برای تشویق به سرمایه گذاری غیر مستقیم باشد.

دهقان دهنوی در ادامه توضیح داد: بر اساس این طرح سهامداران خردی که در تاریخ 12 اسفند (تاریخ مصوبه شورایعالی بورس) دارایی کمتر از 10 میلیون تومان داشته باشند، مشمول این قانون خواهند بود.

بر این اساس گروه مزبور چنانچه پرتفویی خود را تا اردیبشهت ماه سال 1401 تغییری ندهند و تا آن زمان بازدهی کمتر از 25درصد از بازار سهام دریافت کرده باشند، ما به التفاوت آن را از صندوق توسعه بازار دریافت می کنند.

به گفته سخنگوی شورایعالی بورس، البته سهامداران برای برخورداری از این طرح ضمن حفظ سهام می توانند سهام جدید به پرتفوی خود اضافه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز سود سهام عدالت سال 98 تا پایان سال جاری

واریز سود سهام عدالت سال 98 تا پایان سال جاری