مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-05ورزشي

مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر کاراته شد


پرونده رقابتهای لیگ برتر کاراته بعد از سه دور مبارزه با قهرمانی مس رفسنجان در سالن شهید افراسیابی بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات چهارشنبه 13 اسفندماه با حضور 23 تیم در هشت گروه آغاز شد که در پایان دور مقدماتی تیم های دال WMMF و جاویدان کرمانشاه، شوتوکان IMA ایران،عقاب بروجرد، پاس مازندران، صنعت مس رفسنجان، شوتوکان FSK و صنعت مس کرمان به مرحله بعد صعود کردند.

دیدارهای دور دوم امروز جمعه 15 اسفندماه برگزار شد و هشت تیم راه یافته به این مرحله در دو گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و در پایان تیم های کن شیء کان، پاس مازندران، مس رفسنجان و دال کرمانشاه راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در این مرحله ابتدا مس رفسنجان 16 بر 12 دال کرمانشاه را شکست داد و به فینال صعود کرد و سپس پاس مازندران برابر کن شیء کان صاحب پیروزی 19 بر 9 شد تا برابر مس دیدار نهایی را برگزار کنند.

در مبارزه پایانی مس رفسنجان با کسب پیروزی 19 بر 9 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و پاس مازندران هم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

در مبارزه پایانی ابتدا مازنی ها توسط متین زارع در کاتای انفرادی به برتری دست یافت و سپس در کاتای تیمی مس رفسنجان با ترکیب سعید کاظمی، حسین و حسام زرین نعل، پیروز شد و 4 بر 3 پیش افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر کاراته شد

مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر کاراته شد