مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-05سياسي

کمک به نیازمندان باید عزتمندانه و زمینه توانمندسازی آنان باشد


تولیت آستان قدس رضوی ضمن تأکید بر لزوم توجه به حفظ احترام در کمک به نیازمندان، گفت: کمک ها و رسیدگی ها به نیازمندان باید به گونه ای باشد که زمینه ساز خودکفایی و توانمندسازی آن ها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره بنیاد کرامت رضوی که در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد، ضمن قدردانی از فعالیت های این بنیاد و نمره قبولی آن در ایام در حوزه مسائل جوانان، بانوان و مشاوره داشته است.

تولیت آستان قدس رضوی به تبیین رویکرد آستان قدس رضوی در عرصه رسیدگی به نیازمندان پرداخت و ابراز کرد: آستان قدس بر اساس حکم رهبر معظم انقلاب نسبت به رسیدگی به سه گروه از مستضعفان شامل زائران محروم، مجاوران نیازمند و مستمندان مناطق موقوفه دار این نهاد، توجه دارد.

وی با بیان اینکه اگر امکانات آستان قدس بیشتر باشد، برای گسترش کمک به نیازمندان مانعی وجود ندارد، تصریح کرد: آستان قدس علاوه بر توجه به این سه گروه از محرومان، در حوادث غیرمترقبه کشور همانند سیل و زلزله نیز ورود و از طریق بنیاد کرامت رضوی جلوه دیگری از خدمت به مردم را نشان داده است.

مروی بر لزوم رویکرد توانمندسازی محرومان در کمک رسانی ها تأکید و بیان کرد: در حوزه کاهش فقر، باید شرایط مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به نیازمندان باید عزتمندانه و زمینه توانمندسازی آنان باشد

کمک به نیازمندان باید عزتمندانه و زمینه توانمندسازی آنان باشد