مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-05سياسي

هماهنگی ناجا و وزارت خارجه برای تسهیل تردد دانشجویان خارج کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای با اشاره به اطلاعیه های قبلی در خصوص تسهیل در تردد دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که بیش از چهار ماه از تاریخ بازگشت آنان به کشورمان می گذرد و با توجه .

- پلیس گذرنامه و مهاجرت ناجا با پیگیری وزارت امور خارجه موافقت خود را با تمدید مهر اجازه خروج دانشجویی قبلی بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط تا پایان شهریور 1400 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای با اشاره به اطلاعیه های قبلی در خصوص تسهیل در تردد دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور که بیش از چهار ماه از تاریخ بازگشت آنان به کشورمان می گذرد و با توجه به استمرار محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور های جهان اعلام کرد: با تلاش ها و پیگیری های به عمل آمده، پلیس گذرنامه و مهاجرت ناجا موافقت خود را با تمدید مهر اجازه خروج دانشجویی قبلی بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط تا تاریخ 31 / 06 / 1400 اعلام نمود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با عنایت به مراتب فوق، مهلت اجازه خروج دانشجویانی که از مقطع زمانی اول اسفند ماه سال 1398 به بعد وارد کشور شده و بیش از چهار ماه در کشور توقف داشته و دارای مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی ناجا و وزارت خارجه برای تسهیل تردد دانشجویان خارج کشور

هماهنگی ناجا و وزارت خارجه برای تسهیل تردد دانشجویان خارج کشور