مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:252021-03-05سياسي

مساجد شیرازه و مرکز حکومت اسلامی هستند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با تاکید بر توجه بیشتر به مساجد گفت: نباید بگذاریم مساجد مثل کلیساها شده و خالی شوند و باید مساجد به عنوان شیرازه و مرکز حکومت اسلامی تقویت شوند.

- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه: مساجد شیرازه و مرکز حکومت اسلامی هستند ایسنا/کرمانشاه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با تاکید بر توجه بیشتر به مساجد گفت: نباید بگذاریم مساجد مثل کلیساها شده و خالی شوند و باید مساجد به عنوان شیرازه و مرکز حکومت اسلامی تقویت شوند.

حجت الاسلام افشین کلات پور به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد(18 اسفند) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در تشریح کارکردهای این کانون ها، با اشاره به تشکیل مراکز در سال 1371 گفت: در حال حاضر حدود 35 هزار کانون در سراسر کشور فعال است.

کلات پور گفت: مقام معظم رهبری بارها و بارها بر شبیخون فرهنگی دشمن تاکید کردند که باید مردم ایران قوی شوند و تاکید کردند منظور ایشان از قوی شدن فقط قوی شدن در حوزه نظامی نیست بلکه باید در تمام ابعاد و وبویژه بعد فرهنگی قوی شویم و در همین راستا کانون های مساجد هم به دنبال این هدف بوده و به دنبال تقویت فرهنگی برخاسته از فرهنگ عاشورایی وفرهنگی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد شیرازه و مرکز حکومت اسلامی هستند

مساجد شیرازه و مرکز حکومت اسلامی هستند