مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-05سياسي

بازداشت چند متهم برای شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در بجنورد


دادستان عمومی انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر، تهدید علیه بهداشت عمومی و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در شهرستان بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر، تهدید علیه بهداشت عمومی و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در شهرستان بجنورد خبر داد.

سیدجواد ایلالی در خصوص جزییات وقوع این ماجرا گفت: به موجب گزارش مرجع انتظامی شب گذشته در یکی از باغ تالارهای غیرمجاز در شهرستان بجنورد پارتی مختلطی برگزار و تعدادی مرد و زن در فضای محدود و با وضع نامناسب و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در این مجلس لهو و لعب شرکت داشته و متاسفانه مبادرت به شرب خمر و رقص و پایکوبی نیز نموده بودند که با اقدام به موقع این دادستانی، علاوه بر پلمپ محل برگزاری این مراسم، برگزارکنندگان و عوامل اصلی مرتبط با ماجرا دستگیر شدند و همچنین در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که مراتب به یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع و در حال حاضر مطرح رسیدگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، وی تصریح کرد: در بازجویی اولیه از متهمین، مقام قضایی رسیدگی کننده ، با بررسی مستندات و محتویات پرونده, قرار تامین کیفری صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت چند متهم برای شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در بجنورد

بازداشت چند متهم برای شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب در بجنورد