مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-05اجتماعي

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف محور سیاهکل به دیلمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به خودروهای گرفتار شده ناشی از برف در محور سیاهکل به دیلمان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به خودروهای گرفتار شده ناشی از برف در محور سیاهکل به دیلمان خبر داد.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، از امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان در مسیر گردنه لاریخانی تعداد زیادی از خودروها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شده که با اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان دو تیم از سیاهکل و دیلمان عازم منطقه شد.

وی با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر، افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی به مسافرین و خودروهای گرفتار اقدامات لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به عملیات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این عملیات در ساعت 15:00 روز جاری آغاز شد و با فعالیت نجاتگران سیاهکل و دیلمان بیش از دو ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف محور سیاهکل به دیلمان

امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف محور سیاهکل به دیلمان