مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-05اقتصادي

واریز سود سهام عدالت قبل از نوروز


رییس سازمان بورس خبر داد، سود سهام عدالت برای عملکرد سال 98 قبل از عید به صورت متمرکز به حساب مشمولان سهام عدالت واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدعلی دهقان دهنوی امروز در گفتگوی زنده با برنامه شبکه خبر در مورد واریز سود سهام عدالت در سال جاری گفت: سود عملکرد سال 98 شرکت های سرمایه پذیر سهام عدالت، 200 هزار تومان بوده است، البته سود محقق شده بیش از این رقم بوده، اما سال قابل تقسیم برای سهام عدالت 200 هزار تومان است که امسال سعی می کنیم نفروخته باشند، این سود به حساب شان واریز خواهد شد.

رییس سازمان بورس همچنین با بیان این که سرمایه گذاری باید در بورس با نگاه بلندمدت و از محل پس اندازهایی که نیاز فوری به آن وجود ندارد انجام شود گفت: گرچه شاخص بورس نوسان زیادی داشته اما بازارهای رقیب مانند طلا، ارز و مسکن هم شاهد نوساناتی بوده است، اما به هر حال کسانی که سرمایه گذاری درازمدت در بورس انجام می دهند در دراز مدت به سود می رسند.

ممکن است البته کسانی بیش از میانگین ریزش شاخص زیان دیده باشند که به خاطر انتخاب پرتفوی نامناسب در خرید سهام بوده است.

وی همچنین در مورد طرح حمایت از سهامداران خرد در بازار سرمایه گفت: تلاش می شود برای کسانی که پرتفوی کوچک دارند از طریق صندوق های سرمایه گذاری مدیریت سرمایه آنها بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز سود سهام عدالت قبل از نوروز

واریز سود سهام عدالت قبل از نوروز