مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-05سياسي

طرح مجلس شاید به انتخابات 1400 برسد


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با طرح مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعید نیست که این قانون به انتخابات 28 خرداد 1400 ریاست جمهوری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید ببینیم رفت و برگشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری میان شورای نگهبان و مجلس چقدر زمان می برد.

وقتی بررسی بودجه تمام شود، بعید نیست نمایندگان بتوانند در فروردین آن را به انتخابات ریاست جمهوری برسانند.

محسن رضایی روز جمعه درباره ایرادهای شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری از سوی مجلس یازدهم و اجرایی شدن این طرح، گفت: باید ببینیم رفت و برگشت این طرح میان شورای نگهبان و مجلس چقدر زمان می برد.

وقتی بررسی بودجه تمام شود نمایندگان در فروردین ماه اگر بتوانند، بعید نیست که این قانون به انتخابات 28 خرداد 1400 ریاست جمهوری برسد.

شورای نگهبان روز پانزدهم بهمن به شرح زیر به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ایراد گرفت: یکی از ایرادات شورای نگهبان، در مورد سابقه تصدی سمت های مذکور در این مصوبه بود که منحصر نمودن به آنها مغایر اصل 115 قانون اساسی شناخته شد.

به این معنا که در احصاء صورت گرفته، برخی مناصب در نظر گرفته نشده بودند به عنوان نمونه، برخی از مناصب اجرایی یا قضایی همتراز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس شاید به انتخابات 1400 برسد

طرح مجلس شاید به انتخابات 1400 برسد