مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-05پزشكي

مخالفت شدید وزیر بهداشت با سفرهای نوروزی


نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه عید نوروز در پیش است و ما همه نگران هستیم گفت: مسافرت به عنوان اصلی ترین عامل در گردش ویروس بسیار موثر است و به عنوان وزارت بهداشت مطلقا موافق هیچ مسافرتی نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه عید نوروز در پیش است و ما همه نگران هستیم، گفت: مسافرت به عنوان اصلی ترین عامل در گردش ویروس بسیار موثر است و به عنوان وزارت بهداشت مطلقا موافق هیچ مسافرتی نیستیم.

دکتر سعید نمکی در بیستمین آیین پویش ره سلامت که در بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد با بیان اینکه مجموعه شهید رجایی امروز برای کشور یک ویترین بزرگ علمی و مایه امید برای تمام کسانی است که به عنوان آخرین پایگاه مراجعه می کنند تا شاید به دست توانمند بزرگان قلب و عروق کشور بعد از لطف خداوند، شفا بگیرند، گفت: به عنوان سرباز کوچک نظام سلامت آمده ام تا قدردان زحمات و تلاش شما در طول تمام این سال ها باشم.

وی افزود: قبل از ورود به جلسه، این دوره اجرایی که در خدمت مردم بودم را مرور می کردم؛ در این دوره دو کار را ذی قیمت می دانم که یک مورد آن ایجاد اداره کل بیماری های غیرواگیر در سه دهه گذشته بود.

سالانه 100هزار مرگ در کشور به دلیل فشارخون و عوارض آن وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز 100 هزار مرگ در سال از بین 380 هزار مرگ، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شدید وزیر بهداشت با سفرهای نوروزی

مخالفت شدید وزیر بهداشت با سفرهای نوروزی