مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 15:202021-03-05سياسي

علم الهدی: عده ای می گویند ما با التماس از دشمن بخواهیم تحریم ها را بردارد


عده ای می گویند ما با التماس از دشمن بخواهیم تحریم ها را بردارد و یک جریان فکری دیگر که در راس آن مقام معظم رهبری قراد دارند، - می گوید به جای التماس به دشمن، با توان بالای خود تحریم ها را خنثی کنیم و دنیا را هم تبدیل به بازار اقتصادی خود کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ امام جمعه مشهد گفت: اگر وابستگی ما به نفت کم شود، ما بیشتر روی پای خود می ایستیم و دشمن هم بی چاره تر می شود.

سید احمد علم الهدی در خطبه های سیاسی-عبادی نماز جمعه امروز مشهد، با اشاره به فرارسیدن پنجمین سالروز درگذشت آیت الله واعظ طبسی، تولیت اسبق آستان قدس رضوی و همچنین فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: چون متاسفانه نسل جوان ما سابقه جریان مدیریت های گوناگون و ابعاد متنوع مدیریتی نظام را در گذشته نداشته اند، وقتی در وضعیت امروز با بعضی از ندانم کاری ها و نارسایی ها در حوزه های مدیریتی و معیشتی روبرو می شوند، گمان می کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در مدیریت زندگی و جریان اجتماعی مردم، یک نظام ناکارامد است.

وی ادامه داد: در حالیکه اگر ما عملکرد مدیریت نظام در طول 42 سال گذشته در ابعاد و موقعیت های گوناگون را بررسی کنیم، کارامدی مدیریت نظام برای ما روشن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: عده ای می گویند ما با التماس از دشمن بخواهیم تحریم ها را بردارد

علم الهدی: عده ای می گویند ما با التماس از دشمن بخواهیم تحریم ها را بردارد