مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-05سياسي

قدردانی از سرعت عمل گارد امنیت پرواز سپاه در خنثی سازی هواپیماربایی پرواز 334


مراتب قدردانی از زحمات ارزشمند گارد امنیت پرواز سپاه در حفاظت از جان مسافران، خدمه پرواز و خنثی سازی توطئه هواپیماربایی پرواز 334 اعلام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به خنثی سازی هواپیماربایی در مسیر اهواز - مشهد، گفت: عامل هواپیماربایی بازداشت شده است.

محمدحسن ذیبخش اظهار داشت: پرواز 334 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از نوع فوکر 100 در مسیر اهواز به مشهد در موقعیت اصفهان تهدید به بمب گذاری شد و پرواز سریعاً در ساعت 22:40 به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر داد.

وی با بیان اینکه این پرواز 63 مسافر و 9 خدمه پرواز داشت، افزود: خلبان ضمن اعلام وضعیت فوق العاده درخواست فرود در اصفهان داشت که بدون مشکل فرود آمد و سپس هواپیما به منطقه امن هدایت و مسافران پیاده شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواپیماربایان دستگیر شدند و هواپیما مورد بازرسی امنیتی قرار گرفت و همچنین در دستوری ویژه بازرسی های فرودگاه ها در ترمینال ها و رمپ پروازی علی الخصوص در فرودگاه اهواز تقویت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از سرعت عمل گارد امنیت پرواز سپاه در خنثی سازی هواپیماربایی پرواز 334

قدردانی از سرعت عمل گارد امنیت پرواز سپاه در خنثی سازی هواپیماربایی پرواز 334