مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-05ورزشي

برای پوشش جای خالی صادقی تصمیم گیری شده است


از روزی که اکبر صادقی از شهرخودرو جدا شده تلاش کردیم با همین نفراتی که داریم جای خالی او را پر کنیم و به دنبال این هستیم که برای او جایگزینی جذب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، وحید فاضلی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: تیم پیکان تیم خوب با ی است که ما نیز شناخت کافی از آن ها داریم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو افزود: علاوه بر اوت های بلند محمدی برنامه های دیگری نیز برای رسیدن به گل دارند، ما هم راه های رسیدن به گل آن ها را مرور کردیم و برای آن ها برنامه داریم.

وی با بیان اینکه بازی مقابل پیکان 6 امتیازی است، افزود: ما سعی می کنیم که از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و با ارائه یک بازی خوب و احترام به تیم پیکان به دنبال کسب امتیاز خواهیم بود، شرایط را نیز به بازیکنان توضیح داده ایم آن ها نیز این موضوع را درک کرده و برای بازی فردا آماده هستیم تا هواداران را در پایان بازی راضی ببینیم.

فاضلی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه شهر خودرو عنوان کرد: در ادامه فصل نقل و انتقالات بازیکنانی را جذب می کنیم، چرا که نفراتی را از دست داده ایم و حتماً برای جایگزینی آن نفرات اقدام می کنیم، در آینده فعالیت بیشتری در بازار نقل و انتقالات خواهیم داشت و با توجه به نیازمان بازیکن جذب می کنیم در این خصوص لیستی تهیه و به باشگاه ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پوشش جای خالی صادقی تصمیم گیری شده است

برای پوشش جای خالی صادقی تصمیم گیری شده است