مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-05اقتصادي

ورشکستگی در انتظار مراکز ترک اعتیاد


دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور با بیان اینکه تقاضای درمانگران، منطقی شدن تعرفه های درمان اعتیاد است، می گوید: - گروه جامعه خبرگزاری فارس - دست کم یک میلیون و 300 هزار معتاد از سوی مراکز ترک اعتیاد در حال دریافت دارو برای درمان خود هستند.

گرچه انتقادهای جدی و حتی شبهاتی در مورد نشت داروهای استفاده شده در این مراکز از جمله متادون در بازار آزاد وجود دارد اما، به نظر می رسد ضعف در نظام تعرفه گذاری و کم توجهی تاریخی به این موضوع 7هزار مرکز ترک اعتیاد مجاز را با چالش ورشکستگی ناشی از شکاف میان درامدها و هزینه های این مراکز رو به رو کرده است.

خطری که در صورت وقوع، می تواند سرنوشت کسانی را که در این مراکز خدمات دریافت می کنند با هاله ای از ابهام روبه رو کند.

علی غلامی، دبیرکانون سراسری انجمن های صنفی مراکزسرپایی درمان اعتیاد کشور می گوید ادامه روند کنونی چاره ای جز تعطیلی مراکز ترک اعتیاد پیش روی متولیان این مراکز نمی گذارد.

درمانگاران اعتیاد از درآمدهایشان گلایه دارند و می گویند، چرخ زندگی آن ها با کار در این مراکز  یا نمی چرخد یا سخت می چرخد.

مشکلی که برایشان ایجاد شده است در یکی - دو سال اخیر شدت بیشتری به خود گرفته است و تورم و برخی سیاست های درمانی ابلاغی از سوی متولیان سبد درآمد درمانگران اعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورشکستگی در انتظار مراکز ترک اعتیاد

ورشکستگی در انتظار مراکز ترک اعتیاد