مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-05سياسي

امام جمعه زاهدان: بخش زیادی از مشکلات استان نشات گرفته از همین مافیای سوخت است


مافیای سوخت نه در استان بلکه در کل کشور است و سوخت از سایر نقاط کشور به استان ما رسیده و از اینجا خارج می شود که باید همه مسئولان قوای سه گانه و مسئولان ارشد نظامی امنیتی و انتظامی دست به دست هم داده و برای مبارزه با مافیای سوخت تلاش کنند زیرا که بخش زیادی از مشکلات استان نشات گرفته از همین مافیای سوخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام والمسلمین محامی در خطبه های نماز جمعه زاهدان ضمن تسلیت شهادت امام کاظم(ع) و همچنین تبریک 27 رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: شب و روز عید مبعث از شب ها و روزهای مهم در سال است و از امام جواد(ع) نقل شده که عبادت در شب عید مبعث ثوابی به اندازه 60 سال عبادت دارد و روز عید مبعث نیز یکی از 4 روز مهم سال و روزه در آن مستحب است.

امام جمعه زاهدان افزود: تاکید بر زیارت حضرت علی (ع) در عید مبعث پیام ها و معانی متفاوتی خواهد داشت یکی اینکه امام علی(ع) جان پیامبر است و نکته دیگر این که امامت و ولایت امام علی(ع) ادامه همان رسالتی است که آغازش در عید مبعث پیامبر است.

محامی با اشاره به زندگی امام کاظم (ع) و مدت زمان زیاد اقامت ایشان در زندان بیان داشت: راه اندازی شبکه نواب یکی از کارهای مهم امام کاظم(ع) بود و ایشان در جای جای جامعه اسلامی نمایندگانی انتخاب کردند تا بین مردم و امامشان رابط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زاهدان: بخش زیادی از مشکلات استان نشات گرفته از همین مافیای سوخت است

امام جمعه زاهدان: بخش زیادی از مشکلات استان نشات گرفته از همین مافیای سوخت است