مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-05سياسي

توزیع 3313 بسته معیشتی با محوریت طرح تبرکات مهدوی در البرز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: در طرح تبرکات مهدوی 3 هزار و 313 بسته کمک معیشتی، آجیل، البسه، کیف و کفش به نیازمندان میان محرومان و افراد کم برخوردار توزیع می شود.

- حجت الاسلام علی دشتکی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طرح تبرکات مهدوی در استان البرز 3 هزار و 313 بسته کمک معیشتی، آجیل، البسه، کیف و کفش به نیازمندان میان محرومان و افراد کم برخوردار توزیع می شود.

وی ادامه داد: با توجه به فضیلت ذبح قربانی با هدف سلامتی امام زمان (عج) با هدف نشاط و همدلی میان مردم با مشارکت های عمومی مردم با مراکز بقاع متبرکه به مناسبت نوروز در نظر داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: در بسته های ارزاق پیوست فرهنگی دعای صحیفه سجادیه، فرج، تندیس سردار سلیمانی و مکتب سردار مورد توجه قرار داده ایم.

وی بیان کرد: توزیع غذای گرم برای افراد بی خانمان با مشارکت هیئت های مذهبی و گروه های جهادی با محوریت بقاع متبرکه به مناسبت ایام نوروز این اتفاق رقم می خورد.

دشتکی متذکر شد: با محوریت مساجد و بقاع متبرکه در 14 منطقه و محله 14 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان به مناسبت اعیاد شعبانیه و تولد امام زمان (عج) توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3313 بسته معیشتی با محوریت طرح تبرکات مهدوی در البرز

توزیع 3313 بسته معیشتی با محوریت طرح تبرکات مهدوی در البرز