مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-05سياسي

ایران امروز به کشور قدرتمندی تبدیل شده است


خطیب جمعه آب بر با بیان اینکه دشمنان امروز اعتراف دارند که کشور ایران به یک کشور قدرتمندی تبدیل شده است، گفت: امروز ایران عزیز تسلیم زور گویان نخواهد شد و ما تا آخر ایستادگی و مقاومت می کنیم تا خون پاک شهدا و عزت سربلندی و سرافرازی و اقتدارمان حفظ بشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مهدی منصوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه طارم با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی اظهار کرد: باید درخت را پاس بداریم و به فضای سبز اهمیت بدهیم و سعی کنیم در فصل درختکاری کاشت درخت را افزایش دهیم و جلوی قطع درخت بی رویه و قاچاق درخت را بگیریم.

امام جمعه شهر آب بر با بیان اینکه کمیته امداد نهادی مقدس و پناهگاهی برای نیازمندان و محرومین است, تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری با حضور چشمگیر مردم در جشن نیکوکاری کمک های بیشتری به نیازمندان جمع آوری شود.

وی افزود: با توجه نزدیک بودن ثبت نام برای شوراهای اسلامی شهری کسانی ثبت نام کنند که به دنبال خدمت هستند نه به دنبال قدرت انتخاب شورای اسلامی بهتر باعث انتخاب شهردار بهتر و انتخاب شهردار بهتر باعث آبادانی و توسعه شهر می شود.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اینکه از مسؤولان محترم می خواهیم بیشتر به فکر معیشت مردم باشند چرا که قدرت خرید مردم پایین آمده و سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران امروز به کشور قدرتمندی تبدیل شده است

ایران امروز به کشور قدرتمندی تبدیل شده است