مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-05اقتصادي

تصویب لایحه بودجه 72 میلیارد تومانی شهرداری اهر در شورای شهر


رییس شورای اسلامی شهر اهر از تصویب لایحه بودجه 720 میلیارد ریالی شهرداری اهر خبر داد و گفت: لایحه بودجه 1400 شهرداری به هیأت تطبیق ارجاع شد.

- ابوالفضل بابایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصویب لایحه بودجه 1400 شهرداری اهر در شورای اسلامی شهر اظهار داشت: لایحه بودجه 700 میلیارد ریالی که از سوی شهردار به شورای اسلامی شهر اهر ارجاع شده بود، پس از بررسی در جلسات شورا و افزایش 2 میلیارد تومانی به تصویب رسید.

رییس شورای اسلامی شهر اهر از ارجاع لایحه بودجه 1400 شهرداری اهر به هیأت تطبیق خبر داد، افزود: در لایحه بودجه 1400 شهرداری اهر؛ نسبت طرح های عمرانی و هزینه های جاری و خدماتی 60 به 40 درصد پیش بینی شده است، همچنین بودجه سال جاری شهرداری اهر نیز بیش از 80 درصد تحقق یافته است.

وی بابیان این که درآمدهای حاصل از فروش املاک شهرداری اهر، طبق قانون صرف پروژه های عمرانی و زیربنایی می شود، گفت: البته قانون به شهرداری ها اجازه داده تا با فروش املاک؛ هزینه پروژه های عمرانی را تأمین کند هرچند از سایر محل ها نیز می توان تأمین کرد ولی عمدتاً باید به فروش املاک و درآمدهای حاصل از آن متکی بود و از طرفی درآمد فروش املاک را نمی توان در محل های دیگر هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب لایحه بودجه 72 میلیارد تومانی شهرداری اهر در شورای شهر

تصویب لایحه بودجه 72 میلیارد تومانی شهرداری اهر در شورای شهر