مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-05سياسي

اتخابات 1400 از سرنوشت سازترین انتخابات در چهار دهه گذشته است


انتخابات خرداد 1400 از سرنوشت سازترین انتخابات در چهار دهه گذشته است و نیازمند حضور حداکثری مردم در هر دو انتخابات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه از خداوند بخواهیم در این ماه رجب و به دنبال آن ماه شعبان بتوانیم در گروه متقین باشیم و همه را به پرهیزگاری دعوت می کنم اظهار داشت: ماه بهمن و اسفند و مقارن شدن با ماه رجب و شعبان سبب می شود، مناسبت های زیادی داشته باشیم که در صدر آن مبعث رسول 27 رجب است و روز سه شنبه و عزت نیاز جوامع بشری و امت اسلامی است پس ما باید به سمت این قله حرکت کنیم و از حرص، طمع، درخواست های طغیان گر، حسادت و سوءظن دور شویم.

   وی گفت: دومین پیام عید مبعث تربیت قانونی است که به معنای عمل به احکام اسلامی است و تا وقتی درباره آموزه های الهی فقط در لفظ سخن بگوییم و به آن عمل نکنیم دشمن درونی و بیرونی بر ما حاکم می شود و اگر عمل کنیم خداوند سریع الاجابت است و عزت و شرافت مندی را به ما هدیه می دهد.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: امروز قدرت های بزرگ مادی دنیا، ایران اسلامی شرافت مند و عزت مند را مانعی بزرگ برای اهداف شوم خود می دانند چون به همان اندازه که به احکام الهی عمل کردیم به همان میزان از عزت و شرافت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخابات 1400 از سرنوشت سازترین انتخابات در چهار دهه گذشته است

اتخابات 1400 از سرنوشت سازترین انتخابات در چهار دهه گذشته است