مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-05بين الملل

مدیرکل بندر سقطری درپی افشای محتویات محموله های اماراتی برکنار شد


مدیرکل بندر استراتژیک سقطری یمن در پی صدور حکمی و پس از افشای محتوای محموله های ارسالی از سوی امارات متحده عربی برکنار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، مدیرکل بندر سقطری یمن در پی افشای محتوای محموله های بشردوستانه ارسالی از سوی امارات متحده عربی بر کنار شد.

یک عضو ارشد شورای انتقالی جنوب یمن (مورد حمایت امارات) از صدور حکمی که در حساب فیسبوک وزارتخانه شورای انتقالی هم منتشر شده است به منظور برکناری ریاض سلیمان از مدیرکلی این بندر استراتژیک خبر داد.

در همین باره یک مسئول بلند پایه بندر سقطری اظهار کرده است که دستور برکناری ریاض سلیمان در حالی داده شده که وی تا پیش از برکناری بارها از پهلوگیری کشتی های اماراتی در بندر سقطری جلوگیری کرده که البته آخرین این موارد هم کشتی تکریم وابسته به یک موسسه بشر دوستانه اماراتی بود که معلوم شد به جای کمک های انسان دوستانه تجهیزات نظامی حمل می کرده است! گفتنی است، پیشتر و در تاریخ 25 فوریه، سلیمان مدیرکل برکنار شده شورای انتقالی، نامه هایی را به منظور آگاه سازی رمزی محروس استاندار سقطری درباره محموله های نظامی ارسالی از سوی امارات به بندر مذکور ارسال کرده بود که در نهایت با اخراجش همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بندر سقطری درپی افشای محتویات محموله های اماراتی برکنار شد

مدیرکل بندر سقطری درپی افشای محتویات محموله های اماراتی برکنار شد