مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-05ورزشي

موفقیت های شیمیدر نشان از مدیریت شایسته و همدلی تیم است


مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با آرزوی موفقیت برای تیم بسکتبال شیمیدر عملکرد موفق این تیم در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را نشان از مدیریت شایسته و همدلی اعضای این تیم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم‏، شیمیدر امسال دومین فصل متوالی است که به نمایندگی از استان قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی بسکتبال ایران یعنی لیگ برتر به میدان می رود، تیمی که از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است و امسال نیز شرایط ایده آلی برای رسیدن به این مهم دارد.

نمایش موفق شیمیدر در مسابقات این فصل تحسین مدیر کل ورزش  جوانان استان قم را به دنبال داشت و رسول منعم با ابراز خر باشگاه های کشور را دارد.

وی ادامه داد: هم مسوولان و هم مردم قم با علاقه زیاد پیگیر بازی ها و نتایج شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال هستند و افسوس که شیوع ویروس کرونا مانع از انجام بازی های این تیم در سالن شهید حیدریان قم در حضور قمی های بسکتبال دوست شد، چرا که انس و الفت وصف ناپذیری از بازی های فصل قبل شیمیدر در دل مردم قم نسبت به این تیم به وجود آمده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: شیمیدر یک باشگاه طراز اول و حرفه ای در ورزش ایران و رشته المپیکی بسکتبال است و باید قدردان سرمایه گذاری مدیران عزیز شرکت شیمیدر در ورزش حرفه ای بود که با وجود تحریم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های شیمیدر نشان از مدیریت شایسته و همدلی تیم است

موفقیت های شیمیدر نشان از مدیریت شایسته و همدلی تیم است