مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:502021-03-05سياسي

کمتر از 24 ساعت تا تعیین تکلیف نوروز 1400؛ چرخش چشمگیر رای وزارت بهداشت!


تا ساعاتی دیگر تکلیف سفر های نوروزی مشخص خواهد شد؛ تصمیمی که وزارت بهداشت سهم مهمی در اتخاذ آن دارد و به نظر می رسد رای متفاوت و محکمی برایش تدارک دیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به فاصله دو هفته تا پایان سال 1399 و در شرایطی که مهم ترین تعطیلات سالانه ایرانیان در پیش است، بار دیگر نوروز در فهرست دستورکار های ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته و امید می رود که برخلاف هفته های گذشته، تعیین تکلیف شود.

تصمیمی که بسیاری از مردم چشم انتظار اتخاذ و اعلان آن هستند تا بر اساسش برای هفته های آینده شان تصمیم گیری کنند.

نخستین بار چند هفته قبل بود که پیشنهادی ویژه برای برگزاری تعطیلات در ستاد ملی اعلام وصول شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که وزارت گردشگری ارائه داده بود.

بر اساس آن پیشنهاد، مسافرت ها در چهار دسته کلی قرار می گیرد که دو دسته از آن ها بی اشکال است و می شود تسهیلش کرد، یک دسته دیگر پراشکال است و می توان مانعش شد، اما دسته آخر، به رغم اشکالات بزرگی که دارد، مانع شدن از انجامش هم ممکن نیست.

دسته اول، مسافرت هایی هستند که با تور ها و با برنامه ریزی قبلی انجام می شود و می شود پروتکل های بهداشتی را در آن ها به اجرا در آورد، دسته دوم سفر هایی هستند که مردم برنامه ریزی می کنند و به اقامت در هتل ها، اقامتگاه های بومگردی و امثال آن ها منتج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 24 ساعت تا تعیین تکلیف نوروز 1400؛ چرخش چشمگیر رای وزارت بهداشت!

کمتر از 24 ساعت تا تعیین تکلیف نوروز 1400؛ چرخش چشمگیر رای وزارت بهداشت!