مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-05سياسي

6200 بیکار در «نیر» وجود دارد/انتقاد از بی اطلاعی نسبت به وضعیت شهرستان


به رغم برخی ادعاها در شهرستان نیر نه تنها بیکاری به صفر نرسیده بلکه 6 هزار و 200 بیکار در این شهرستان شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه های نماز جمعه این هفته در واکنش به اظهارات استاندار اردبیل در خصوص آمار بیکاری شهرستان اظهار کرد: استاندار اردبیل اعلام کرده است در چند شهرستان استان به خصوص شهرستان نیر بیکاری نزدیک به صفر است در حالی که چند نفر از مسئولان شهرستانی و استانی می گویند در شهرستان نیر نزدیک به 6 هزار و 200 بیکار وجود دارد این تضاد بی اطلاعی از جامعه نیر و مردم مظلوم شهرستان نیر است.

وی به شرایط خدمت به مردم اشاره و خاطرنشان کرد: کشور، نیازمند ثبات در مدیریت اجرایی است و بهترین عمل بعد از ایمان به خدا، خدمت به مردم است و بهترین خدمت ها نیز خدمت فرهنگی است.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه نداشتن گفتار همراه با رفتار به ویژه در حوزه فرهنگی و اجرایی از مهمترین مشکلات در جامعه است، گفت: اگر دیگران را به توبه امر می کنیم، خود نیز باید بدان عمل کنیم و باید پرسید چرا کسانی که در تریبون های خود دم از توبه می زنند خود کمتر توبه می کنند؟ نعمتی با بیان اینکه تاریخ تخفیف نخواهد داد، گفت: هر چه خدمت، کم کاری و خیانت در کشور است از سوی متولیان و مسئولانی است که به قصد خدمت نیامده اند و بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6200 بیکار در «نیر» وجود دارد/انتقاد از بی اطلاعی نسبت به وضعیت شهرستان

6200 بیکار در «نیر» وجود دارد/انتقاد از بی اطلاعی نسبت به وضعیت شهرستان