مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-05بين الملل

لیبرمن: اظهارات ضدایرانی نتانیاهو فقط برای کسب چند رأی است


وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم علیه ایران، تصریح کرد که این اظهارات تنها برای کسب رأی در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه)، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر به اظهارات ضدایرانی اخیر مقامات این رژیم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدی نیوز ، آویگدور لیبرمن در توییت مذکور نوشت: اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر و وزیر جنگ تنها برای [کسب] چند رأی است .

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اشاره دارد به مصاحبه اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با رادیو کان و مصاحبه جدید بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم با شبکه آمریکایی فاکس نیوز که نتانیاهو در مصاحبه یادشده مدعی شده بود:   من مصمم به متوقف کردن ایران هستم.

ما در حال ضربه زدن به آنها در تمام منطقه (خاورمیانه) هستیم و از طرفی دیگر، گانتز نیز ادعا کرده بود: اگر جامعه جهانی مانع دستیابی ایران به توانمندی ساخت سلاح اتمی نشود، اسراییل به صورت مستقل برای متوقف کردن ایران عمل می کند .

لیبرمن که تصویری از مصاحبه اخیر آ معاون رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را ضمیمه پیام خود کرده بود، در ادامه نوشت: نایب رییس موساد تصویری بسیار نگران کننده ارائه می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: اظهارات ضدایرانی نتانیاهو فقط برای کسب چند رأی است

لیبرمن: اظهارات ضدایرانی نتانیاهو فقط برای کسب چند رأی است