مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-05پزشكي

افزایش آمار فوتی های ناشی از کرونا در دزفول


رییس مرکز بهداشت دزفول از افزایش نگران کننده آمار فوتی های ناشی از کرونا در روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.

- رضا پور آیین در گفت وگو با علاوه بر قدرت سرایت، بیمار زایی و مرگ ومیر بالا، همه گروه های سنی را مبتلا خواهد کرد که ضرورت دارد تمام اقشار جامعه دستورالعمل های بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، شست وشوی مرتب دست ها، شرکت نکردن در دورهمی ها و هرگونه مراسم تجمعی را رعایت کنند.

پور آیین بیان کرد: بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت همچون همیشه نظارت بر روند تدفین موارد فوتی ناشی از کرونا را انجام می دهند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه در پاره ای موارد مشاهده شد که برخی از افراد کرونا مثبت موضوع قرنطینه خانگی را رعایت نکرده و همچنان در مکان های تجمعی حضور پیدا می کنند که این امر باعث گسترش هر چه بیشتر ویروس در جامعه شده است؛ بنابراین تقاضا می شود که با توجه به شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی و سرعت انتشار بالای آن، افراد کرونا مثبت حتماً دوره دو هفته ای قرنطینه خانگی را به خوبی رعایت کنند.

رییس مرکز بهداشت دزفول تأکید کرد: شهروندان موارد رعایت نشدن قرنطینه توسط افراد کرونا مثبت را به سامانه 190 و شماره تلفن 42239106 گزارش دهند؛ بنابراین چنانچه شاهد نقض این موارد و یا گزارش های مردمی در این خصوص باشیم قطعاً با متخلفان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار فوتی های ناشی از کرونا در دزفول

افزایش آمار فوتی های ناشی از کرونا در دزفول