مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-05بين الملل

سوریه همچنان به پیمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی پایبند است


نمانیده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در خلال جلسه شورای امنیت تاکید کرد که سوریه همچنان به تمامی تعهداتش در قبال عدم استفاده از سلاح های شیمیایی پایبند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که دولت سوریه همچنان به تمامی تعهدات خود در قبال قانون منع استفاده از سلاح های شیمیایی در صحنه های جنگی این کشور پایبند بوده است.

واسیلی نبنزیا فرستاده مسکو در خلال جلسه شورای امنیت سازمان ملل از طریق ویدیو کنفرانس تاکید کرد که دولت های غربی با ادعای اینکه ارتش سوریه از سلاح های شیمیایی در نبرد علیه مخالفان استفاده می کند قصد دارند بر دولت این کشور فشار وارد کنند.

وی افزود: دولت سوریه به صورت داوطلبانه به معاهده ممنوعیت استفاده از تسلیحات شیمیایی ملحق شد و با تخلیه تمامی انبارهای خود از این سلاح ها و انهدام آنها که از سال 2014 به تایید سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی هم رسیده همچنان به مصوبات این پیمان پایبند بوده است.

گفتنی است که از نخستین سال های آغاز جنگ داخلی سوریه در خلال یک دهه گذشته رسانه های غربی و مخالف دولت سوریه بارها با مطرح کردن ادعاهایی مبنی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح های شیمیایی برای سرکوب مخالفان در جنگ سوریه سعی کرده اند تا اسباب اعما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه همچنان به پیمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی پایبند است

سوریه همچنان به پیمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی پایبند است