مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-05سياسي

انتصاب مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد


نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.

- نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور ضمن پذیرش استعفای دکتر مرتضی بانک ، آقای حمید رضا مومنی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور در پاسخ نامه درخواست مرتضی بانک در خصوص استعفا از سمت مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی نوشت: با پذیرش پایان یافتن فعالیت شما به دلیل بازنشستگی و مجوز مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ادامه کار تا یافتن فرد مناسب برای تصدی این مسوولیت، از زحمات بی شائبه جناب عالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی می کنم و برایتان آرزوی توفیق دارم.

دکتر روحانی همچنین در حکمی آقای حمید رضا مومنی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد

انتصاب مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد