مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-05سياسي

مردم رعایت نکنند بناب وارد پیک چهارم کرونا می شود


در سایه تلاش مسئولان، کادر درمان و همکاری شما مردم ویروس کرونا در شهرستان بناب به حداقل رسیده و باید تلاش کنیم تا نگذاریم این ویروس مجدداً جهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب،حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به اتفاقات و جریانات اتفاق افتاده در آن مقطع اظهار داشت: جامعه ای که به تمام معنا عقب مانده بود و بر محوریت بربریت و جاهلیت بود با بعثت پیامبر اکرم(ص) وضع اسلام روز به روز بهتر شد و اسلام ی از این انقلاب و رشد روزافزون اسلام در دنیا احساس خطر کرده و از جریان رشد روزافزون منطقه ای اسلام آشفته تر می شوند.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: از این رو انسان های آزاده امروز دقیقاً باید بدانند که خداوند پشتیبان آنها بوده و بت های عالم یکی پس از دیگری نابود خواهند شد ولی اگر مسلمانان کمی مقاومت و استقامت داشته باشند.

باقری بنابی با تأکید بر اینکه امروز باید یکدل و یک جهت در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری قدم برداریم؛ یادآور شد: امروز در اثر صبر و استقامت مسلمانان نصرت الهی شامل حال مسلمانان شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به قرار گرفتن در هفته احسان و نیکوکاری بر دستگیری از محرومان و نیازمندان جامعه تأکید و اذع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رعایت نکنند بناب وارد پیک چهارم کرونا می شود

مردم رعایت نکنند بناب وارد پیک چهارم کرونا می شود