مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-05سياسي

اهمیت ویژه انتخابات خرداد 1400/ پیام مبعث پیامبر(ص) تربیت اخلاقی جامعه بود


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه انتخابات خرداد 1400 از سرنوشت سازترین انتخابات ها در چهار دهه گذشته است، گفت: نخستین پیام عید مبعث، - تربیت اخلاقی جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته خرم آباد ضمن سفارش همگان به تقوای الهی و پیروی از آموزه های الهی اظهار داشت: امام موسی کاظم (ع) می فرماید ارزش شما به بهشت است و در این دنیا بهشت را برای خودتان خریداری کنید و رسیدن به بهشتی که خداوند مردم را به آن وعده داده است با تقوای الهی میسر است .

وی با بیان اینکه امام علی (ع) نیز در وصف متقین می فرماید متقین در دنیا اهل فضیلت هستند و سخن به صواب می گویند و دیده را از حرام می بندند و به علم نافع گوش می دهند، نیازهایشان اندک است و خداوند در نظرشان بزرگ است و غیر خدا در نظرشان کوچک است ، تصریح کرد: ان شاء الله در این ماه رجب و به دنبالش ماه شعبان و رمضان، بتوانیم در گروه و صفوف متقین باشیم.

دعوت مردم به تربیت اخلاقی پیام نخست عید مبعث است خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به مبعث رسول گرامی اسلام در روز پنجشنبه 21 اسفندماه و دیگر مناسبت های ماه رجب گفت: در باب عید مبعث، دعوت مردم به تربیت اخلاقی مطرح بود؛ فضائل اخلاقی در هر جامعه ای حاکم شود سبب سلامت آن جامعه می شود و فضیلت های اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ویژه انتخابات خرداد 1400/ پیام مبعث پیامبر(ص) تربیت اخلاقی جامعه بود

اهمیت ویژه انتخابات خرداد 1400/ پیام مبعث پیامبر(ص) تربیت اخلاقی جامعه بود