مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-05سياسي

مسئولان در ایام پایانی سال نظارت بیشتری بر قیمت اجناس داشته باشند


نهادهای نظارتی در ایام پایانی سال نظارت بیشتری بر قیمت اجناس داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی صحراییان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاوران بر لزوم توجه هرچه بیشتر به قشر ضعیف و محروم در ایام پایانی سال تأکید کرد و گفت: در ایام پایانی سال اقشار محروم و ضعیف جامعه بیشتر از قبل دچار فشار اقتصادی می شوند از این رو نهادهای نظارتی باید در ایام پایانی سال به قیمت اجناس بیشتر از گذشته نظارت داشته باشند و اجازه فشار بیشتر به طبقه ضعیف را ندهند.

وی افزود: 14 اسفند روز تأسیس کمیته امداد به دستور امام خمینی (ره) و روز احسان و نیکوکاری است و لازم است مردم و مسئولان در این ایام بیشتر از گذشته به کمک و حمایت از اقشار محروم جامعه بپردازند که با عنایت خداوند مشکل معیشتی مردم با به سرکار آمدن دولتی جوان، انقلابی و حزب الهی برطرف شود.

امام جمعه شهر خاوران گفت: آمریکای جنایتکار و فریبکار از برجام کنار گرفت و کشورهای اروپایی به عنوان برده آمریکا به همین شکل عمل کردند.

حجت الاسلام صحراییان همچنین عنوان کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار منطقه خاوران همانگونه که در رزمایش مواسات و همدلی خدمات شایسته ای به یادگار گذاشتند در جشن نیکوکاری و احسان هم حضور فعالی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در ایام پایانی سال نظارت بیشتری بر قیمت اجناس داشته باشند

مسئولان در ایام پایانی سال نظارت بیشتری بر قیمت اجناس داشته باشند