مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-05بين الملل

روسیه: به زودی آمریکا را خوشحال می کنیم!


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در اظهاراتی امروز جمعه گفت، مسکو به زودی به انتشار یک لیست سیاه در پاسخ به تحریمهای آمریکا خواهد پرداخت.

- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در اظهاراتی امروز جمعه گفت، مسکو به زودی به انتشار یک لیست سیاه در پاسخ به تحریمهای آمریکا خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک برنامه تلویزیونی کشورش در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا روسیه به تحریمهای اخیر آمریکا علیه این کشور به بهانه اتفاقات رخ داده برای آلکسی ناوالنی، رهبر مخالفان کرملین پاسخ می دهد گفت: با توجه به نحوه عمل آنها از جمله این حقیقت که آنها همه لیستها را یک جا منتشر کردند من فکر می کنم ما به زودی آنها را خوشحال خواهیم کرد.

کارهایی در دست انجام است.

فکر کنید اگر ما از چیزی حرف نمیزنیم هیچ کاری نیز انجام نمی شود.

از سوی دیگر دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز امروز بیان داشت، دولت روسیه تهدید تحریمهای جدید علیه این کشور را به حساب می آورد و روی سناریو های مختلف برای محافظت از منافع شهروندان و اصناف روسیه کار می کند.

پیشتر بلومبرگ با استناد به منابع خبری گزارش کرده بود که آمریکا و انگلیس دارند امکان اعمال تحریمهای بیشتر علیه روسیه به بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: به زودی آمریکا را خوشحال می کنیم!

روسیه: به زودی آمریکا را خوشحال می کنیم!