مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-05سياسي

مسئولان برای برنامه ریزی در منطقه شرق کشور، پیوست امنیتی را فراموش نکنند


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه قوام جمعیت در شرق کشور بر پایه موسسات آموزش عالی و پذیرش دانشجو بوده که مختص این منطقه است، گفت: مسئولان اگر به دنبال هر اقدامی و برنامه ریزی در منطقه شرق کشور هستند، - ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه قوام جمعیت در شرق کشور بر پایه موسسات آموزش عالی و پذیرش دانشجو بوده که مختص این منطقه است، گفت: مسئولان اگر به دنبال هر اقدامی و برنامه ریزی در منطقه شرق کشور هستند، باید برای برنامه ریزی های خود پیوست امنیتی داشته باشند.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، امروز جمعه 15 اسفند در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: 27 رجب روز مبعث پیامبر گرامی اسلام است و مبعث، بزرگترین عید بشریت به شمار می رود و هدف بعثت ترویج مکارم اخلاق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: نوع جهان بینی که قرآن دارد این است که دنیا مقدمه و مزرعه آخرت است و این نوع جهان بینی باعث می شود کاستی ها و گرفتاری ها و سختی های دنیا قابل تحمل شود.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه بهترین روانشناسی ضد اضطراب و استرس روانشناسی برگرفته از قرآن است که محصول بعثت پیامبر گرامی اسلام است، تصریح کرد: آن کسی که عرفان دارد، غصه ندارد و آن کسی که جهان بینی الهی و اسلامی دارد، هرگز غصه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای برنامه ریزی در منطقه شرق کشور، پیوست امنیتی را فراموش نکنند

مسئولان برای برنامه ریزی در منطقه شرق کشور، پیوست امنیتی را فراموش نکنند