مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-05اقتصادي

برگزاری هشتمین نشست کمیسیون بین دولتی ازبکستان و بلاروس


هشتمین نشست کمیسیون بین دولتی ازبکستان و بلاروس در همکاری های دوجانبه به ریاست مقامات ارشد دو کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، هشتمین نشست کمیسیون بین دولتی ازبکستان و بلاروس در همکاری های دوجانبه به ریاست سردار عمرزاق اف معاون نخست وزیر، وزیر سرمایه گذاری و تجارت خارجی ازبکستان و الکساندر سوباتین معاون نخست وزیر بلاروس در شهر تاشکند برگزار شد.

در این نشست روسای وزارتخانه های مربوط، ادارات، اتاق های بازرگانی و صنایع و کارخانجات بزرگ صنعتی دو کشور شرکت و مسایل همکاری های اقتصادی و بازرگانی، صنعتی، حمل و نقلی- لجستیکی، فرهنگی و همچنین چشم انداز گسترش آن و ابعاد جدید همکاری های دوجانبه را بررسی کردند.

روسای هیئت های دو کشور بر موجودیت پتانسیل بزرگ برای گسترش شراکت در جذب سرمایه گذاری ها، اجرای طرح های متقابلا سودمند و افزایش مبادلات بازرگانی از طریق ورود تولیدکنندگان ازبکستان و بلاروس به بازارهای دو کشور تاکید کردند.

  در این زمینه بر اهمیت شورای بازرگانی ازبکستان و بلاروس به عنوان میدانی برای توسعه گفت وگویی اقتصادی نمایندگان محافل بازرگانی دو کشور تاکید شد.

طرفین ضمن اشاره به چشم انداز توسعه تعاونی بر تشدید کارهای مشترک مبنی بر تعمیق روابط تعاونی بین کارآفرینان دو کشور در چارچوب همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین نشست کمیسیون بین دولتی ازبکستان و بلاروس

برگزاری هشتمین نشست کمیسیون بین دولتی ازبکستان و بلاروس