مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-05سياسي

کسانی که می گویند چرخ اقتصاد به خوبی می چرخد، سری به بازار بزنند


کسانی که می گویند چرخ اقتصاد به خوبی می چرخد خوب است از کاخ نشینی خارج شوند و سری به بازار بزنند و وضعیت نابسامان معیشتی مردم و کوخ نشینان را از نزدیک ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در برنامه سروش آسمانی که هر جمعه بصورت زنده از شبکه قزوین پخش می شود، درباره جایگاه تقوا اظهار کرد: تقوا یعنی خودنگهداری، این خودنگهداری یعنی خود را در هر لحظه در هر مکان و در هر زمان از گناه و خط قرمزهای دین نگه داریم، خدای متعال عهد و پیمانی از همه بندگانش گرفته است که همه ما باید پای اعتقاد به خداوند بایستیم، این عهد و پیمان نیز شامل کافران هم می شود زیرا در فطرت آنها نیز خداوند این عهد و پیمان را قرار داده است.

وی در ادامه افزود: در آیه 60 و 61 سوره یس آمده است، خداوند از بندگان می پرسد آیا من به شما این موضوع را تذکر نداده ام که زیر سیطره شیطان نروید؟ همانا این شیاطین دشمن آشکار شماست.

ما در عبادت و بندگی، در رفتار انسانی و در همه شئونات انسانی باید یاد خدای متعال و درخواست های الهی باشیم.

خطیب جمعه قزوین ادامه داد: در سوره مبارکه شمس، خداوند به نفس آدمی سوگند یاد می کند و می فرماید ما شناخت نسبت به همه خوبی ها و بدی ها و منکرات و معروف ها را در عمق وجود آدمی قرار داده ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که می گویند چرخ اقتصاد به خوبی می چرخد، سری به بازار بزنند

کسانی که می گویند چرخ اقتصاد به خوبی می چرخد، سری به بازار بزنند